Ми одна шкільна родина

                           Радушненська  ЗОШ І-ІІІст.






                     

                            Урок в 1му класі на тему:

                     «Ми одна  шкільна родина»












                                                    Вчитель:Шахрай І.П.

                                   
                                        2018р.
Мета. Формувати уявлення дітей про школу,шкільні речі; розвивати мовлення, память, увагу, мислення; виховувати  інтерес до навчання,бажання дізнатись про щось нове,повагу до однокласників.
Обладнання: квітка-семицвітка, квіти з іменами дітей, намальовані кульки.



                                             Хід уроку
І. Вступна частина
        Вчитель.    Ранок розпочавсь цікаво.
                           Світить сонечко яскраво,
                           В календарик заглядає
                           І від посмішки аж сяє
                           Знає сонце гомінливе –
                           День сьогодні особливий!
 -Добрий день,діти. Я рада вітати вас у нашій школі,в цьому світлому класі. Сьогодні ви стали першокласниками. Для вас пролунав перший шкільний дзвінок. Я поведу вас в Країну Знань,вчитиму  читати і писати. Ми з вами будемо малювати, співати і грати. І це все ми будемо робити разом у нашій шкільній родині.
        Діти.          Я прийшов до школи вчитись,
                           Бо поставив я мету –
                           Скоро стану президентом,
                           Тільки трішки підросту.
                                        Здрастуй, школо! Здрастуй,рідна!
                                        Здрастуй, вчителько моя!
                                        Дуже радісно,привітно
                                        Йде до тебе дітвора.
                            Перший клас,перший клас!
                            Все у нас у перший раз.
                            Перша парта і дзвінок,
                            Перша книжка і урок.
                                        Ось і школа,ось і клас.
                                        Він давно чекає нас,
                                        Ми прийшли усі сюди,
                                        Щоб учитись і рости.
                            Я підріс. Я вже школяр.
                            Маю  ранець і буквар.
                            Мама каже: «Свято в нас!»
                            Я іду у перший клас.
   ІІ. Повідомлення теми уроку
        Вчитель.- Сьогодні наш урок буде незвичайним, а казковим. Тема уроку «Ми одна шкільна родина»,на якому ми з вами будемо знайомитись. Усім вам мами читали багато казок. А хто з вас знає казку про квітку – семицвітку? (Відповіді дітей.) Ось і у нас на дошці є така квітка. Скільки у неї пелюсточок? Ось скільки завдань ми повинні з вами і виконати.
ІІІ. Основна частина. Квітка – семицвітка
1.Пелюстка «Галявина знайомств»
        Вчитель. – Подивіться навколо, як багато учнів у класі. Можливо, ви ще не всі один одного знаєте,не з усіма знайомі. Звичайно у кожного є своє імя,і відразу буває важко запамятати, кого як звуть. Складно розмовляти з людиною, якщо не знаєш її імені. Ми разом будемо навчатися,тому нам потрібно знати всіх дітей нашої шкільної родини. І зараз ми з вами познайомимося. Мене звуть Інна Петрівна. А тепер дізнаємося, як звати кожного з вас.  Коли я скажу: «Три – чотири! – кожен вигукне своє імя. (Діти вигукують імена.)
        Вчитель. –Ой-ой-ой!Ніби голосно кричали, а я жодного імені не розчула. А ви? Нумо спробуємо інакше. Якщо не вийшло голосно, скажемо пошепки.( Діти шепочуть.)
        Вчитель. –Знову щось не те…Ніхто не кричав, а все одно нічого незрозуміло. Напевне,справа в тому,що всі говорять водночас. Разом добре працювати,весело гратися, співати пісень, а ось відповідати – не можна. Коли  відразу всі говорять, то нічого незрозуміло. Спробуємо назвати свої імена по черзі. Подивіться на дошку. Бачите лісову галявину,але на ній немає квітів. Давайте  виростимо на нашій дошці велику квіткову галявину. У вас у кожного на парті лежить квітка,на якій написане ваше імя. Я викликатиму до дошки вас,а ви вийдете сюди і прикріпите свою квітку на нашу галявину.
        Вчитель. – Діти,подивіться, яка у нас гарна галявина. Квіти різні – і ми з вами різні, але тепер у нас буде багато спільного. Ми з вами одна шкільна родина, один колектив.
2.Пелюстка «Школяр»
         Вчитель. – А з якої країни наша чарівна квітка?Тепер ми разом з вами мандруватимемо Країною Знань,збираючи все,що вона нам подарує. А дарує вона нам знання. Ось ви вже і школярі і вам потрібно буде самим збиратися до школи.
 Зараз я перевірю,як ви знаєте ,що з собою треба брати до школи. Я зачитаю вам загадки, а ви повинні їх відгадати.   
 -Не кущ,а з листочками; не сорочка, а зшита,не людина,а навчає.(Книга)
 - У білому полі чорні ниви.
   Хто розуміє, той у полі сіє.(Зошит)
 -Чорний Іван,деревяний каптан;
   Де носом поведе,там помітку прокладе.(Олівець)
 -Маленьке,біленьке по чорному полю скаче,слід залишає.(Дошка,крейда)
  Закінчіть рядки:
Букви всі від А до Я
Вивчаємо на сторінках…(букваря).
Кожен учень щоденно на урок бере(щоденник).
Для письма сказати прошу,
Що потрібно взяти?(Зошит)
Ручки й олівці,щоб знали,
Ми кладемо у …(пенали).
В сумці зошит і буквар.
Хто до школи де?(Школяр)
Хто скликає на урок?
То гучний шкільний…(дзвінок).
       Вчитель. –Молодці, діти. Ви вже знаєте,що нам потрібно для школи.
3.Пелюстка «Серце»
       Вчитель. –Віднині ми близькі серцю люди. Де у людини серце? Прислухайтесь,як бється ваше серце. І доки воно працює – людина живе. Через  нього  проходить сум і радість, біль і щастя. Кажуть,що за розміром серце,як кулачок у його господаря. У мене ось таке. А яке у вас? Давайте зєднаємо кулачки і побачимо, яке серце нашого класу.
                             У нас немає «ти».
                             У нас немає «я».
                             Ми – єдиний клас.
                             Ми – одна сімя.
                             Будемо усі дружити.
                             В злагоді і мирі жити.
4.Пелюстка «Відпочинок»
Діти разом з учителем виконують руханку.
5.Пелюстка « У світі казок»
          Вчитель. – Діти,а чи ви любите казки? Проведемо казкову вікторину.
                            Втік із мультику дивак.
                            Як це трапилося,як?
                            Дуже просто,наче птах,
                            Полетів собі на дах.(Карлсон)
                                         Старенька бабуся у лісі жила,
                                         Гостинці для неї онука несла.
                                         Хто дівчинку ту по дорозі  зустрів?
                                         Як казка ця зветься?Хто б відповів?(Червона  Шапочка)
                            Працювала я у хатці,
                            Танцювала у палаці.
                            Є така у мене звичка –
                            Десь губити черевички.(Попелюшка)
                                        Жила я у гномів,ласкава та ніжна,
                                        І пташок я слухала спів дивовижний,
                                        Мов калина, мої губи,волосся – мов нічка,
                                        А личко – як сніг…Мене звуть…(Білосніжка)
                           До прогулянок він ласий,
                           Є на мед у нього нюх.
                           Зветься цей ласун веселий
                           Ведмежатко….(Вінні-Пух)
6.Пелюстка «Вірші про школу»
Діти з батьками вивчили вдома віршики про школу,Україну. Кожен розповідає свій віршик.
7.Пелюстка «Побажання»
           Вчитель. – У кожного з вас на парті лежать намальовані повітряні кульки. Вам треба їх розфарбувати олівцями, а потім ми їх прикріпимо над нашою галявиною і при цьому ви повинні будете побажати щось нашій шкільній родині.
 ІV.Підсумок уроку
           Вчитель. – Ось і добіг до кінця наш час. Що вам найбільше сподобалося на уроці?
                 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Виховна година:«Дружити треба вміти»